Izvēlies gudru un efektīvu mārketingu – reklamējies internetā

Dec 11, 2015

reklāma internetāVienmēr būt soli priekšā konkurentiem un pirmajam nokļūt pie potenciālā klienta – tā ir gudra uzņēmēja rīcība, ko var panākt tad, ja izmanto efektīvākos un jaunākos mārketinga risinājums, kas jau praksē ir pierādījuši spēju sasniegt pat ambiciozus klienta mērķus. Viens no šādiem mārketinga risinājumiem ir reklāma internetā. Tās spēj ātri un efektīvi sasniegt daudzus uzņēmēju izvirzītus pārdošanas mērķus. Kādi tad ir galvenie interneta reklāmu veidi un to priekšrocības un pielietojums? Par to tālākajā tekstā.

Interneta reklāma ar saitēm jeb linkiem

Šobrīd šī ir tā reklāma internetā, kas visveiksmīgāk sasniedz reklāmdevēja mērķus par salīdzinoši zemām izmaksām. Tās darbības princips ir balstīts uz klikšķa uz reklāmas. Reklāmdevējam ir jāizveido tāda reklāma, lai mudinātu interneta lietotāju uz tās uzklikšķināt. Reklāmdevējs maksā tikai par reāliem klikšķiem, nevis par pašu reklāmas ekspozīciju interneta vidē. Šo reklāmu parasti izvieto ļoti mērķtiecīgi un virza tur, kur atrodas reklāmdevēja mērķauditorija.

Tāpēc galvenokārt to izvieto meklētājprogrammās un tematiskos interneta portālos, kam ir sava definēta lietotāju auditorija. Šī reklāma meklē, kur ir īstais pircējs un tur arī dodas. Šo reklāmu izvēlas kā demokrātiskāko un efektīvāko interneta reklāmas risinājumu. Tā ir noderīga, ja reklāmas budžets nav ļoti liels un ir jādomā par līdzekļu ekonomiju – šim reklāmas veidam ir zema neefektīvas reklāmas un tukšos klikšķu daļa (ja reklāma ir profesionāļu izveidota un pārvaldīta). Ja jums vajadzīga profesionāli pārvaldīta interneta reklāma, kas darbojas pēc linku un klikšķu principa, tad ieskaties mājas lapā http://imarketings.lv/  .

Karogreklāmas jeb baneri

Arī šīs reklāmas interneta vidē ir populāras, bet to specifika nosaka to, ka šādu risinājumu var atļauties tie reklāmdevēji, kam ir liela mārketinga kampaņa un pietiekams budžets, jo karogreklāmas ir dārgas. Tām ir ievērojama efektivitāte, ja reklamējamais produkts domāts plašai auditorijai un dažādām sabiedrības grupām.

Nišas produktiem un nelielām reklāmas kampaņām šo risinājumu mārketinga speciālisti noteikti neieteiktu izvēlēties kā galveno. Ja tomēr izvēlas banerus arī mazākām kampaņām un specializētiem produktiem, tad jāizvēlas reklāmas izvietošanai tādas interneta vietnes, kas jau ir specializētas un saistītas ar šo nozari, jo tad ir garantija, ka liela daļa no mājas lapas apmeklētājiem būs ieinteresēti reklamējamajā produktā.

Aktivitātes un reklāmas sociālajos tīklos

reklāma facebookIkvienu reklāmas kampaņu internetā ļoti labi papildina aktivitātes sociālajos tīklos, kas šobrīd piedzīvo lielāko popularitātes virsotni. Šādā veidā var ātri izplatīt jaunu un aktuālu informāciju, piedāvāt arī video un foto materiālus.

Šādā vidē ir efektīva informācijas nodošanas ķēde. Ja ievietotā informācija ir profesionāli sagatavota, uzrunā interneta lietotāju, tad viņš ar to dalās, to redz viņa draugi un paziņas, ķēde darbojas tālāk.

Šādas mārketinga aktivitātes ļoti labi noder zīmola atpazīstamības palielināšanai, sekotāju un reģistrēto lietotāju piesaistei. Sociālajos tīklos veiksmīgi tiek rīkotas dažādas akcijas, konkursi. Saziņa sociālajos tīklos arī palīdz uzturēt aktīvu komunikāciju ar jau esošajiem klientiem un nogādāt viņiem jaunāko informāciju par saistošām uzņēmuma darbībām, jo ne vienmēr klientiem ir laiks un vēlēšanās sekot jaunumiem tieši uzņēmuma mājas lapā. Bet sociālos tīklus lielākā daļa reģistrēto lietotāju pārbauda gandrīz katru dienu un daudzi pat vairākas reizes dienā, tas nozīmē, ka šis ir ātrākais veids, kā nogādāt aktuālu informāciju un arī nodrošināt tai dabisku izplatības ķēdi.

Visbiežāk mārketinga eksperti iesaka kombinēt vairākus no šiem interneta reklāmu veidiem, lai maksimāli sasniegtu izvirzīto mērķi. Kādus veidus un kādās proporcijās izmantot vislabāk pratīs noteikt mārketinga eksperti, kas izvērtēs produkta specifiku, uzņēmuma darbības sfēru un konkurences situāciju, reklāmas budžetu un reklāmdevēja izvirzītos mērķus. Laba interneta reklāma vienmēr ir īsākais ceļš pie sava pircēja.

Share with others

No Responses so far | Have Your Say!

Comments are closed.