Padomi ārējo SEO saišu veidošanai

Sep 2, 2017

seo pakalpojumiĀrējais links (ang. val. backlink) ir links, kas nāk no citas mājas lapas uz tavu. Ārējā linkošana ir ļoti svarīga meklētājprogrammu optimizācijas stratēģija. Daudzi SEO speciālisti uzsver, ka tā ir pat svarīgākā stratēģijas daļa. Bet pirms ķerties klāt, īsi apskatīsim, kādēļ ārējo saišu veidošana ir tik svarīga.

Ārējo saišu veidošanas nozīme

  1. Saite uz kādu no tavas mājas lapas lapām ir kā “balss” – katrs links pastāsta Googlei, ka tavs saturs ir pietiekami labs, lai ar to dalītos. Un jo autoratīvāka būs mājas lapa, kas norādīs saiti uz tavu lapu, jo vairāk balsu, līdz ar to augstāku uzticamību Google acīs to iegūsi.

  2. Linki rada lielāku apmeklētāju plūsmu uz mājas lapu – meklētājprogrammas neseko visiem linkiem, kad “pārstaigā” mājaslapu. Bet tām tāpat ir vērtība. Vienalga, vai links publicēts kādā sociālo tīklu platformā vai mājas lapā, tas radīs trafiku un tas ir tieši tas, ko vēlies.

  3. Linki no saitēm ar augstu PageRank (vai autoritāti) palīdzēs uzlabot arī tavas mājas lapas PageRank. Ja uz tavu mājas lapu vedīs saite no citas lapas, tas uzlabos tavas mājas lapas autoritāti.

Idejas ārējo saišu veidošanas stratēģijām

  • Forumi

Šis varētu šķist ļoti vienkāršs veids, kā iegūt linkus, bet patiesībā saišu veidošana ar forumu palīdzību var būt diez gan viltīga. Pastāv vairāki veidi, kā veidot saites.

Viena no zināmākajām taktikām ir izveidot profilu forumā un linku uz savu mājas lapu likt paraksta sadaļā. Turklāt, ja tu komentēsi pietiekami bieži un dalīsies ar citiem noderīgu informāciju, pastāv lielāka iespēja, ka lietotāji uzklikšķinās uz tavas saites.

Otrs veids ir vienkārši pievienot komentāru ar linku kādā foruma diskusijā. Bet šeit nu ir jāuzmanās un ideālā gadījumā komentārā jābūt jau atkal vērtīgajai informācijai un komentāram, kas saistīts ar diskusijas tēmu. Citādi foruma moderatori ātri vien atpazīs spamu un tavu komentāru izdzēsīs.

  • Viesu blogošana

Viens no efektīvākajiem veidiem ir rakstīt rakstus citiem blogiem un palūgt, lai viņi ar enkurteksta palīdzību ievieto saiti uz tavu blogu.

Ja esi nolēmis izmantot tieši šo metodi, tad pievērs uzmanību tam, kādam blogam piedāvā savus rakstus. Jo nav vērts rakstīt par pavisam citu tēmu vai rakstīt blogam, kuram ir vēl mazāks apmeklējums, nekā tavam emuāram.

  • Industrijas autoritātes

Katrā industrijā ir savas autoritātes. Proti, autoratīvas mājas lapas, kurās tava raksta publicēšana sniegs apmeklētāju plūsmas pieaugumu tavai mājas lapai.

Atrodi tās un pastāsti par savu piedāvājumu!

  • Kvalitatīvs saturs

Jā, jā, daudzi saka, ka nepietiek tikai ar labu saturu. Tā ir. Bet arī saturam ir nozīme. Ja tas nebūs pietiekami noderīgs un saistošs, neviena stratēģija nebūs efektīva.

Un nav jau arī vērts strādāt pie SEO, reklāmas kampaņām var kontiem sociālajos tīklos, ja tevis veidotais saturs nevienam nebūs noderīgs.

Tu taču vēlies, lai mājas lapas apmeklētāji pie tevis atgrieztos vēl, lai atcerētos, ka tu vispār esi, un varbūt pat ieteiktu saviem draugiem un atstātu kādu labu atsauksmi, ne tā? Tad nu tieši tādēļ ir vērts piedomāt pie noderīgiem rakstiem, interesantām bildēm un video materiāla. Tici mums – labs saturs nevienu neaizbiedēs! Un tikai uz tādu saturu ir vērts linkot (veidot saites)!

  • Interneta portāli un žurnāli

Raksti un iesniedz rakstus ne tikai citiem, līdzīga temata blogiem, bet arī lielākiem interneta portāliem un interneta žurnāliem!

Sagatavo pats vai samaksā kādam, kurš tavā vietā uzrakstīs reklāmrakstu par tavu produktu, pakalpojumu vai vienkārši sniegs vērtīgu informāciju – jomas aktualitātes, padomus vai tml. Un jau atkal neaizmirsti pievienot enkurtekstu uz savu mājas lapu!

Lasīt vairāk par SEO pakalpojumiem – http://organicmarketing.lv/seo-pakalpojumi/

Share with others

No Responses so far | Have Your Say!

Comments are closed.